Підтримка Tipster
Якщо у вас виникли проблеми й ви не знайшли відповіді на свої питання — напишіть нам у формі нижче
1. Як створити власний кабінет запис
Увійдіть на сайт системи моніторингу TIPSTER
У верхньому правому куті натисніть кнопку «Увійти». У лівій частині екрана натисніть кнопку «Реєстрація».
У новому вікні натисніть кнопку «Показати форму для приватних осіб».
Внесіть свої П.І.Б. номер телефону та місто. Вкажіть пошту та придумайте пароль. Введіть код з малюнка.
2. Забув пароль для входу до системи, не можу зайти до системи
Увійдіть на сторінку авторизації.
Натисніть кнопку «Забули пароль?». У вікні вкажіть адресу електронної пошти, на яку зареєстровано обліковий запис. Введіть код з малюнка. Натисніть кнопку «Відновити».
Після виконаних дій на вказану електронну пошту буде надіслано листа. Щоб відновити пароль, дотримуйтесь інструкцій, наведених у листі.
3. Не відображаються трекери у кабінеті
Якщо ви перебуваєте у субакаунті вашої організації, будь ласка, зверніться до відповідального менеджера від вашої компанії про надання вам прав перегляду транспортних засобів.
Якщо основний обліковий запис зверніться до технічної підтримки.
4. Немає даних по одному або декільком трекерам
У першу перевірте чи позитивний ваш баланс. Наступним кроком якщо ви впевнені, що ваші автомобілі в даний момент пересуваються, прохання звернутися в тих підтримку.
5. Баланс кабінету нульовий, трекери деактивовані, як сплатити?
Якщо ви юрд.обличчя ви можете завантажити. Рахунок-фактуру Якщо як фізичне ви можете сплатити з особистого кабінету Див. нижче пункт 9
6. Як створити субаккаунт у своєму кабінеті?
Щоб керувати доступом, відкрийте меню Обліковий запис:
Наведіть курсор на область, де вказано ID та баланс облікового запису Натисніть для виклику меню. Перейдіть до розділу «Доступ».
Далі перейдіть у вкладку "Користувачі" і натисніть кнопку "Додати користувача".
Далі оберете користувачеві роль і внесіть усі необхідні дані для реєстрації (ПІБ, телефон, пошту та пароль).
Натисніть кнопку «Зберегти».
7. Чи можу я сам активувати новий трекер самостійно?
Виконайте вхід до системи моніторингу.
У меню зліва виберіть «Активація пристрою».
Виберіть «Пристрій» та натисніть кнопку «Продовжити».
Введіть пристрій IMEI. IMEI знаходиться на звороті трекера ,ведіть номер SIM та зареєструвати.
8. Як перевірити стан датчиків, підключених до пристрою?
При натисканні на пристрій у нижньому правому куті доступне інформаційне вікно з поточною наявністю та станом датчиків.
9. Спостереження з мобільних пристроїв
Програма встановлюється з App Store безкоштовно. Найпростіше знайти його за ключовим словом «X-GPS» або завантажити за прямим посиланням.
Програма встановлюється з Google Play безкоштовно. Найпростіше знайти його за ключовим словом «X-GPS» або завантажити за прямим посиланням.
10. Як поповнити баланс?
Натисніть на рядок, де вказано ID Вашого облікового запису; Далі виберіть вкладку «Баланс» у меню;
Заповніть дані про платника, введіть потрібну суму та натисніть кнопку «сплатити».
11. Заявка на техпідтримку
Натисніть кнопку «Допомога» у лівому нижньому кутку; У вікні виберіть вкладку "Задати питання";
Вкажіть тему повідомлення: «Питання на підтримку»; Стисло опишіть питання.
Залиште свої контакти, ми передзвонимо в найближчий час та допоможемо розв'язати проблему